رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم
سرخط خبرها

رئیس پلیس راهور فراجا: هیچ یک از محور‌های اصلی مسدود نیست

  • کد خبر: ۲۰۸۲۳۳
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
رئیس پلیس راهور فراجا: هیچ یک از محور‌های اصلی مسدود نیست
رئیس پلیس راهور فراجا گفت که درحال حاضر هیچ یک از محور‌های مواصلاتی کشور به دلیل شرایط جوی مسدود نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سید تیمور حسینی در گفتگو با ایسنا،  درباره وضعیت تردد در جاده‌های کشور گفت: متاسفانه علی رغم هشدار‌های سازمان هواشناسی و پلیس راهور مبنی بر خودداری از سفر‌های غیرضروری روز گذشته شاهد گرفتار شدن تعدادی از مسافرین در جاده‌ها و معابر شهری بودیم که با اقدامات سریع عوامل پلیس راه و راهور نسبت به رفع مشکلات پیش آمده وارد عمل شدیم. طرح زمستانه پلیس در جاده‌ها و به خصوص جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر هم به قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به شرایط ترافیکی و گرفتار شدن تعدادی از مسافران در جاده‌های شمالی کشور گفت: روز گذشته علی رغم هشدار‌های سازمان هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی شدید به کشور پیش‌بینی می‌شد که در ساعت‌های ابتدایی شروع بارش برف با اختلاتی در عبور و مرور خودرو‌ها مواجه شویم، لذا پلیس راهور بر همین اساس هشدار‌های لازم را اعلام و از ورود تعداد زیادی وسیله نقلیه بدون تجهیزات زمستانی به جاده‌های کوهستانی و برفگیر جلوگیری کرد.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: پس از شروع بارش در جاده‌ها و اختلال در تردد خودرو‌ها به‌دلیل شدت بارش برف و کولاک ناگزیر به ایجاد محدودیت و بستن مبادی ورودی راه‌های پربارش و پرخطر ازجمله هراز، چالوس، آزادراه تهران شمال شدیم و در مرحله بعد سعی کردیم با کمک سازمان راهداری و امداد ابتدا نسبت به خارج کردن خودرو‌های گرفتار شده اقدام کنیم. پس از آن نیز نسبت به ایمن‌سازی راه و در گام بعدی بازگشایی جاده‌ها تمهیدات لازم اجرا شد.

حسینی با بیان اینکه درحال حاضر هیچ یک از محور‌های مواصلاتی کشور به دلیل شرایط جوی و بارش‌ها مسدود نیست، گفت: با این وجود توصیه پلیس به رانندگان پرهیز از سفر‌های غیرضروری است و اینکه حتما در مبدا از پر بودن باک اطمینان حاصل کنند. همراه داشتن زنجیرچرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف‌پاک‌کن‌ها نیز موضوع مهم دیگری است که باید رعایت شود. ماموران پلیس راه نیز در جاده‌ها حضور دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->